Nog een klein berichtje van mij - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Nog een klein berichtje van mij - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Nog een klein berichtje van mij

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

27 Mei 2007 | Frankrijk, Parijs

Nog steeds geen internet op de camping maar heb een pc van de receptie in beslag genomen dus nu moeten hun maar even wachten.
hier gaat alles helemaal goed, het word steeds drukker maar ook veel oudere mensen maar wel super gezellig. afgelopen vrijdag weer mee geweest met kanoen, ging echt heel goed, erg gezellige groep en geen ernstige ongevallen geweest gelukkig!
dinsdag gaan onze eigen Aero Parcourse (Tokkelbaan) open, en wij als animatie team mogen hem als eerste gebruiken, 6 banen van de langst 100 meter en alles bij elkaar +/- 600 meter lang, dus dat word spannend!
vandaag een beetje vreemd weer, eerst heel koud en dan weer heel benauwd dus ja...

Ben ook gewoon op mijn NL nr bereikbaar

allemaal heel erg bedankt voor de leuke berichtjes... maar ik wil echt heel graag post hebben want mijn roomy Linda krijgt heel veel post en ik niet :(

Camping Le Pommier

Fijne pinksterdagen!!

Liefs
Claire
xxx

ps Kimmie hoop dat je me smsje hebt ontvangen

• 27 Mei 2007 - 17:00

Paul:

Hey Claire, leuk berichtje en leuk dat je het heel erg naar je zin hebt. Ben blij dat je nu af en toe internet hebt. Dan kan ik je ook af en toe mailen. Na ja, spreek je wel weer.

Groetjes Paul

• 05 Juni 2007 - 16:44

Jo Met De Banjo:

He Wijffie!

Alles chill daar? Ik heb je adres genoteerd en er komt een brief aan en dalijk natuurlijk ook een kaart vanuit Canada! Mis je!

Kus Jo

• 09 Juni 2007 - 19:10

Robbedoes:

Hey CLaire,

zie dat je het erg naar de zin hebt daar in frankrijk. Nou das mooi :D
    hoop dat je nog veel plezier hebt. mooi weer zal het probleem ook wel niet zijn.

Groetjes Robert