Alweer 4 weekjes op Le Pommier!! en bezoek gehad - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Alweer 4 weekjes op Le Pommier!! en bezoek gehad - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Alweer 4 weekjes op Le Pommier!! en bezoek gehad

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

21 Mei 2007 | Frankrijk, Parijs

Hee hallo allemaal…

Hier dan toch eindelijk een berichtje van mijzelf!! Ook al heb ik zelf nog geen internet hier op de camping maar mama, papa, Shaun en Paul zijn langs geweest en heb dit berichtje getypt op Pauls laptop en nu hun weer thuis zijn heeft Paul hem (zoals jullie nu kunnen lezen) op mijn site gezet… jaja lastig verhaal maar wel leuk dat ik jullie nu zelf iets kan vertellen.

De afgelopen 2 dagen (vrijdag en zaterdag) (de dagen dat ik dit schrijf) ben ik lekker vrij geweest en hebben we leuke en toeristische dingen gedaan met de familie, zo zijn we naar de Pont d’arc geweest en naar de grotere steden Aubenas en Montélimar. Gelukkig maar dat het een beetje (25 graden) mooi weer was anders kun je hier echt absoluut niks doen, overal hier op de camping worden er spontaan nieuwe rivieren gevormd als het ook maar een beetje regent en hebben we onwijze last van lekkage bij ons in ons Pool House, klink allemaal heel chique maar het komt er op neer dat we onder het oude zwembad slapen waar ze een aantal kleine kamertjes hebben gemaakt van ik schat 4mx3m waar je dan met 2 man in slaapt. Verder is het wel heel gezellig maar je krijgt wel het studenten gevoel. Ik deel mijn kamertje met Linda, ons kamertje is erg makkelijk te omschrijven, klein, donker en met heel veel kleren over ons veel te kleine kast, maar verder erg gezellig met foto’s en een poster van het koninklijkhuis =p

Het is nu nog steeds erg druk op de camping voor de tijd van het jaar, normaal gesproken is het best rustig en zijn er veel oudere mensen op de camping maar hier zijn nu nog erg veel kinderen. Dat kun je vooral zien door de grote opkomst van de kinderen bij Luc en Lily! (Nu rond de 50 kids en dan nog alle mama’s en papa’s!!) Dit is echt kei leuk om te doen, iedereen, kids maar ook ouders, komen elke dag erg enthousiast naar de bar toe om de verhalen van Luc en Lily te volgen en om mee te dansen met de kinderdisco! Ook met de knutselclub ’s morgens is het erg druk, het is wel erg moeilijk om voor elke ochtend een andere knutselactiviteit te verzinnen maar tot nu toe lukt het aardig.
Behalve kinderactiviteiten zijn we ook druk bezig met de buitensport omdat we het over een paar weken zelf moeten regelen waarbij we nu nog hulp krijgen van een wat ouder echtpaar (Thea en Will) Thea is ook degene die ons theatertrainingen geeft voor de personages en de musicals die we gaan spelen. We zijn al druk bezig met de musical De 3 Musketiers, in deze musical heb ik helaas geen rol…nou ja ik speel samen met Linda en Lidia gast 1,2 en 3 en komen we als podium vulling in beeld. Deze week gaan we beginnen met de volgende show en ik hoop dat ik daar wel een rol in ga krijgen… de geruchten gaan wel bij het animatieteam dat ik heel misschien de rol van Jane ga krijgen in de musical Tarzan,als dat echt zo zou zijn zou dat wel echt onwijs leuk zijn, ook omdat ik de musical zelf heb gezien, en het script samen met Maarten (mijn begeleider hier) nog verder moet aanvullen.

De camping omschrijven is erg lastig het loop echt absoluut niet vlak en het zijn bergen naar bergen die we moeten lopen, ik ben daardoor ook al wat afgevallen maar het lastigste is nog dat ik mijn nette laarsjes niet meer aan kan omdat ik ze niet meer dicht kan krijgen omdat mijn kuiten zeer gespierd zijn geworden, maar dat geeft niet dan kunnen ze gewoon weer met mama en papa terug naar Nederland. Verder is het een onwijs mooie camping met veel bos en een klein riviertje waar alle kleine kids beestjes aan het vangen zijn. Verder is er helemaal aan de ander kant van de camping een kleine kinderboerderij met paarden, ezels en geiten waarvan de geiten nog redelijk los over de camping banjeren omdat die campingplaatsten toch pas geboekt zijn voor het hoogseizoen, dus ’s morgens als we wakker worden in het chaletje van mijn ouders horen we de bellen en het geblaat van de geieten en schapen, wel erg gezellig.

Ik vond het echt heel leuk om nu zelf eens een berichtje hier neer te zetten en dat zal nog wel vaker komen als ik zelf internet heb (we hopen rond eind mei).
Dankjewel voor alle lieve reacties!!

Liefs
Claire
xxx

  • 21 Mei 2007 - 10:50

    Mama En Papa:

    Hoi Claire,

    nu hebben we zelf kunnen zien, hoe je het maakt daar en hoe alles er uitziet en we zijn met een gerust hart weer vertrokken, hoewel dit afscheid weer net zo moeilijk was als de eerste keer. We weten nu dat het goed met je gaat, we hebben je collega's leren kennen en weten nu ook over wie je het hebt aan de telefoon en we hebben geboekt voor een week in de zomervakantie, wanneer je "echt" aan het werk bent :-)
    Houd je taai en veel plezier.
    Groetjes en kusjes van mama en papa

  • 21 Mei 2007 - 11:19

    Paul:

    Hey meidje,

    Het waren echt een paar hele leuke dagen zo met jou, je ouders en Shaun in het zonnige Frankrijk. Ik heb je nu eindelijk als Lily gezien en ik heb gezien dat je het echt heel leuk doet met de kinderen. Bijna alle kinderen doen mee met jullie. En straks worden het alleen nog maar meer kinderen, dus nog leuker :P. Verder zag k dat je echt leuke collega's hebt en een toffe begeleider. Het afscheid was inderdaad zwaar, maar het is nu thuis makkelijker omdat we gezien hebben dat je het goed hebt daar. Als het goed is komen er nog veel leuke dagen en ik wacht daarom snel weer op je berichtje.

    Heel veel liefs en kusjes,

    Paul.

    Ps. De nougat is al aardig aan het opgaan ;)

  • 21 Mei 2007 - 11:21

    Joany:

    Heeye Claire! :d

    Wat tof dat je het leuk hebt in Frankrijk :) Van de foto's te zien zit je op een mooie locatie. Ik hoop je snel weer te spreken, veel succes verder in Frankrijk ;)

    Groetjes
    xxx Joany

  • 21 Mei 2007 - 14:51

    Nynke:

    Heej meisje!
    Hoe gaat het met je? Zo te lezen gaat alles goed :) Ik ben nu even lekker 5daagjes vrij, echt heerlijk want het was afgelopen week echt super druk met hemelvaart. Heb het ook erg goed naar mijn zin! Super collega's en een hele leuke woonplek haha. Een soort villa kakelbont haha.. Lekker mijn eigen slaap kamer en ook het gevoel van studentenhuis! Ik mag donderdag weer heb nu nog redelijk wat dagen vrij, omdat het erg rustig is en we met 12 man zijn. In juli kunnen we flink aan de slag dat zal jij ook vast hebben. Wij hebben ook leuke typetjes op de camping. Lava voor de meiden is erg leuk om te spelen! Vooral als de kinderen zo leuk en enthousiast mee doen. Nou heel veel succes nog met je verdere stage en je hoort wel weer van me. Heb het nu even zo gedaan omdat ik je site aan het lezen was anders had ik je even gemaild!
    GOed om te horen dat je het leuk heb en ik laat snel weer iets van me horen ( als ik er de tijd voor heb haha)
    Kus succes!!

  • 21 Mei 2007 - 16:13

    Sanne:

    hey claire,

    Met jouw gaat het super zo te lezen na al die leuke verhaaltjes. Nou met mij gaat het ook heel goed hoor. Heb het reuze na me zin op stage. Over 2 weken word het egt mega druk. Nu nog ff lkkr paar daagjes rustig aan doen. Nou nog heel veel plezier en suc6 op je stage!!! Tot snel

    Ojah je foto's zien dr goed uit!:p

  • 21 Mei 2007 - 18:23

    Marrit:

    Hee Claire!

    Zo te lezen gaat alles goed met je?
    Had je moeder laatst nog gezien en zei zij ook al dat je het naar je zin hebt. Gelukkig maar.Leuk dat je ouders en paul geweest zijn. Ook erg leuke foto's trouwens. Hier op Texel is het ook super! Leuke mensen (jongens :p ), leuk werk en het is ook een erg leuke camping/bungalowpark. Nu is het best druk op het park, maar dat zal bij jou ook wel zo zijn. Morge nog werken en dan heb ik woensdag en donderdag ff lkkr vrij. Mja..Ik wens jou nog heel veel suc6 met je stage. Doe rustig aan en ik laat snel weer iets van me horen!

    Kusjes, Marrit

  • 22 Mei 2007 - 17:05

    Kim:

    Hoi Claire,

    Wat leuk om te horen dat het nog steeds super met je gaat.
    En wat fijn voor je dat mama, papa, Shaun en Paul een paar dagen langs zijn geweest.
    Met mij gaat het ook hartstikke goed, heb alleen totaal geen zin meer in school, heb zin in een heerlijke zonnige vakantie.
    En jesse word nu eindelijk gestest op dyslexie, dat zou ik je nog laten weten, ben daar echt blij om.
    Maar weer genoeg over mij.
    Je ziet er wel heel schattig uit als Lilly hoor....haha.
    En ben blij voor je dat je daar ook leuke collega's hebt....zit je ook niet zo alleen he.
    Heej meid ik ga weer stoppen, ga vooral zo door met genieten.

    Groetjes Kim, Monique, Jesse en Arie.
    En nog een Dikke Kus van mij!!!!

    Ohja.... en waar blijft nou je telefoonnummer?

  • 22 Mei 2007 - 20:22

    Jo-Anne:

    He meid.

    Super dat je het zo leuk hebt! Had nog even met Paul gepraat. Die was bij de Gamma. Gezellig. Bij de Gamma gaat alles zijn gangetje. Maikel is per 15 juni weg bij ons en gaat bij Steffex werken. Jaja onze deuren leverancier. We spreken elkaar snel weer. Dikke kus en liefs Jo-Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 21639

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: