Eindelijk weer een berichtje!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een berichtje!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een berichtje!!

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

10 Augustus 2007 | Frankrijk, Parijs

Zozo eindelijk weer een berichtje van mij, het is hier zo ingelovelijk druk dat je echt maar weinig tijd hebt om aar even een pc te zoeken die ook internet heeft en even op internet te gaan. Maar goed vanaf nu zal het wat makkelijker zijn want Tim heeft naar 2 maanden zijn laptop terug en kan ik wanneer ik ook wil zijne gebruiken echt super makkelijk!! In de afgelopen weken is er aardig wat gebeurd, natuurlijk hebben we veel moeten werken en leuek dingen gedaan, zo hebben we vorige week een hele enge bloederige spooktocht gehad, waar we het bos om hadden getoverd tot een horro-filmset met een heuse chainsaw-man en lijken die nog leefde. Dit was echt zo onwijs leuk om te doen, gewoon volwassenen en stoere jongeren die het niet meer leuk vonden en die zo schrokken dat ze het hele bos bij elkaar schreeuwde, we hebben zo schik gehad, zelf zou ik t ook wel eng hebben gevonden hoor! Zoals elke week hebben Luc&Lily een fotohoot bij het zwembad en vorige week mocht ik t samen met sander doen het was echt zo super leuk, luc is natuurlijk heel ondeugend en pakte zomaar camera's af van mensen en handdoeken van de ligbedden de kinderen vonden het helemaal leuk en wilde allemaal op de foto, we hadden ook een hele grote jongen als fan (zie foto) die ons de hele tijd achteraan kwam ma was wel erg gezellig!
Alleen mochten ze niet van de mensen met gele shirts (zwembad personeel) zwemmen omdat ze geen zwembroek hadden dus dat vonden ze niet heel erg leuk, gelukkig zijn ze aan de eind van de dag nog wel ergens anders gaan zwemmen

Verder hebben we al afscheid moeen nemen van een van onze collega animatie, Joy die trok t niet meer hier en wilde niets liever dan naar huis dus daar hebben we t wel moeilijk mee gehad, ook omdat ze in de 3 musketiers een rolletje had niet heel groot maar toch die moest ingevuld worden maar in Tarzan speelde ze Jane dus dat was wel even vervelden maar gelukkig heeft Lynne de rollen overgenomen en die doet t ot nu ook heel goed!!

Deze week is t weer hier een stuk minder dat komt (zeggen ze hier) door een soort mistral dus t is bewolkt, regent veel is koud en t waait heeeeeel hard! Dus met veel activiteiten en shows is maar de vraag of ze doorgaan ofdat t gaat regenen echt heel vervelend.

Vandaag zou ik eigenlijk de hele dag moeten survieren bij het zwembad maar omdat er een zieke is mag ik voor het eerst mee met Speleologie, dat is met een gids door de grotten kuipen in allemaal kleine gangetjes, het lijkt me echt super leuk en we gaan kijken wat we ervan gaan maken, er gaan 4 gasten mee dus is wel lekker een kleine groep dus wordt vast gezellig!! En dan hebben we vanavond de Supise Show en gaan we allerlei sketses doen en kleine stukjes uit de musicals. Allemaal geinporoviseerd dus we horen eenliedje en doen wat we willen erg leuk!! En daarna (jaja een hele lange dag vandaag) hebben we een dropping, dus je gaat met z'n tweetjes (in mijn geval met lucas) en een groepje gasten in een busje en wordt je ergens in the middle of nowhere gedroped en dan moet je maar zien waar , wanneer en hoe je terug komt. Jammer maar helaas gaat ons groepje pas om 00.30uur weg en de vorige keer waren hunpas op 8.00uur terug dus dat word een leuke nacht. Gelukkig ben ik morgen vrij dus kan lekker uitslapen en misschien wel als de zon gaat schijnen zonnen!

Maar ik moet nu weer stoppen moet zo eten en daarna na Speleologie.

Mensjes vind t nogsteeds heel leuk om post te krijgen hoor!! hihi

Liefs
Claire
xxx

  • 10 Augustus 2007 - 10:20

    Mandy:

    Hee Claire,

    Zo te lezen heb je het prima naar je zin. Geniet ervan nu het nog kan, het is sneller voorbij dan je wilt. Ik ben nu al een maandje thuis en wil nog steeds zo graag terug naar Zuid-Afrika! Heb nooit heimwee daar gehad, maar nu wel.
    Dus meid, geniet van alles wat je daar meemaakt, het is een herinnering voor het leven.

    Dikke kus
    Mandy

  • 10 Augustus 2007 - 16:33

    Sanne:

    Hey Claire,

    Kei bedankt voor je leuke en lieve kaartje. Ik had vandaag me eerste rijles, was echt kicken. Ook al ging het natuurlijk niet zo van harte, maar ja wat wil je de eerste keer. T weer hier in Nederland is ook zwaar pet joh. Mjah. Jij hebt ook nog verjaardagscadeautje van mij tegoed. Dus die krijg je ook nog.
    Veel plezier nog

    -xxx-
    Sanne

  • 11 Augustus 2007 - 21:03

    Jo-Anne:

    He Claire.

    Ik lees dat je het goed naar de zin hebt! Gelukkig maar! Hier gaat verder alles zijn gangetje. Niet veel bijzonders gebeurd ;)

    Liefs Jo-Anne

  • 14 Augustus 2007 - 17:47

    Cor Franssen:

    claire we missen je cluster constructief "gamma beuningen". (cor)

  • 17 Augustus 2007 - 14:04

    Kim:

    Hoi Claire,

    Leuk om te horen dat het nog steeds goed met je gaat en dat je het nog steeds onwijs leuk vind.
    Ik ben helaas weer terug van vakantie en ben alweer aan het werk bij de coop. Maar ik heb het daar super naar me zin gehad en mooi weer gelukkig.
    Want een mooie zomer, dat hebben wij hier niet gehad hoor.
    Dus geniet nog maar van het mooie weer daar.
    Met mij gaat het redelijk goed, ik heb afte op de tong gehad (doet heel veel pijn) en dat is nu langzaam weer aan het wegtrekken gelukkig en ik ben heel erg verkouden.
    Maar ja ook dat komt wel weer goed.
    Ik begin maandag weer met school, ik moet dan meteen naar stage (radbout), ik vind het wel spannend hoor.
    Ik zou eigenlijk naar de hartafdeling toe gaan toch, maar dat is veranderd, ik ga nu naar de afdeling: longziekte en longchirurgie.
    Lijkt me ook wel leuk.
    We hebben sinds vandaag de kermis op het plein staan en die blijft t/m dinsdag, dus ik hoor de hele dag harde muziek, maar jesse vind het helemaal geweldig.
    En jesse is ook weer naar school en traint weer en waarschijnlijk moet die over een paar weken tegen psv en helmond sport voetballen, leuk hé.
    Nou ik weet niets meer te vertellen.
    Ohja heb je mijn vakantiekaartje nog ontvangen?

    Dikke Kus Kimmie!



  • 19 Augustus 2007 - 17:45

    Ingrid:

    Hee clairee:D,

    Je hebt erg na je zin lees ik:D!! nog veel plezier:D

    Kusjj Ingrid

  • 11 September 2007 - 20:38

    Papa:

    Hoi Claire, toch een geweldige verrassing, dat je afgelopen week-end "even" voor mijn verjaardag op bezoek bent geweest. Ik heb er de hele tijd op gehoopt (en het stiekem ook wel verwacht) en het maakte het feest compleet. Tot over 3 weken.
    Papa

  • 25 September 2007 - 08:23

    Mama En Papa:

    Het aftellen is begonnen!! Nog 3 dagen en dan zij we er. Geniet nog van de laatste paar dagen.
    Tot zo.
    Mama en Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: