Bijna 3 maandjes!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Bijna 3 maandjes!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Bijna 3 maandjes!!

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

17 Juli 2007 | Frankrijk, Parijs

Hallo iedereen!!

Hier weer een klein berichtje van mij!! Sorry dat het zo lang heeft geduurd maar het is hier echt heel druk dus de tijd die we vrij hebben zijn we bezig met het voorbereiden van de volgende activiteiten of we liggen te slapen :-)
Maar vandaag lekker weze kanoen (dat doen we per persoon zo'n 3 keer in de week)en verder hoef ik lekker niks te doen dus een lekker rustig dagje vandaag, wel leuk want mama en papa zijn zondag aan gekomen en heb nu echt het vakantie gevoel voor de vouwwagen lekker in de zon liggen en gezellig met mama en papa kletsen over dingen die zijn gebeurd in Frankrijk en in Beuningen!

Maar ik ga weer in de zon liggen en dan lekker met mama,papa,shaun en tim eten in de pizzaria!!

hier komen nog wat foto's!!


Liefs
Claire
xxx

dankjulliewel voor jullie berichtjes!!

  • 17 Juli 2007 - 16:55

    Monique:

    Heey meis,

    leuk joh dat het zo goed gaat daar :D
    En dan ook nog vakantie, het kan niet beter ;)
    Veel plezier nog en tot snel!!

    Kus!

  • 17 Juli 2007 - 19:56

    Kim:

    Heej wat leuk dat je weer iets van je laat horen.
    Want ik was al de hele tijd aan het wachten op je volgende berichtje, maar daar is die dan eidelijk :-).
    Leuk voor je dat papa en mama er nu zijn, dan heb je toch weer bekende en vertrouwde gezichten om je heen he.
    Maar ben blij dat het nog steeds goed met je gaat en dat je nog schik hebt.
    Ik moet deze week nog werken en ga naar de vierdaagse feesten in de stad en dan ga ik lekker op vakantie....en daar ben ik ook echt aan toe.
    Nou nog veel plezier :-) dikke KUS Kim!

  • 18 Juli 2007 - 12:01

    Bianca Van Winkel:

    Hoi Hoi,

    Veel plezier met papa en mama en shaun van de week. Jammer dat net nu Tim naar een andere camping moest. Wel wij vertrekken vrijdag.

    Groetjes en een dikke kus van ons alle vier..
    René-Bianca-Meaghan en Colin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: