foto's!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu foto's!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

foto's!!!

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

29 Juni 2007 | Frankrijk, Parijs

jaja, na lang lang wachten heb ik eindelijk mijn camera aangesloten en er wat oto's op gezet! foto's van het podium verven, tarzan, de 3 musketiers, tongpiercing...
vandaag is het laatste dagje van het laagseizoen de laatste dag 'rust' vanaf morgen is het hier bomvol en zijn we zijn we bijna 24uur per dag bezig, ook vandaag zijn we tv-sterren geworden, de cameramensen van camping life zijn vandaag mee gegaan met de kano tocht, dit deden ze met het gezin dat was uitgekozen van de camping en Marrit ging mee voor de presentatie het was echt een leuke dag jammer dat we soms moesten wachten tot alle spullen en camera's in positie stonden maar dat is ook weer een ervaring rijker, nu wachten op het telefoontje van Joop o we verder willen in de tv wereld! Of met musicals.

het is maar een kort berichtje want moet nu snel luc en lily kijken en meteen daarna de minidisco doen,

Liefs
Claire

  • 29 Juni 2007 - 19:29

    Bianca:

    Zo te zien heb je het goed naar je zin..
    En die foto van de piercing ziet er wel goed uit.. we bekijken hem wel als je weer terug bent in Beuningen!!
    Wat Tarzan betreft: Nu we de musical gezien hebben heb je eigenlijk toch ook wel een hoofdrol te pakken. Kala is meer in beeld dan Jane :)
    Nog veel plezier en succes de komende weken met het hoogseizoen.

    Dikke kus van ons alle 4

  • 30 Juni 2007 - 16:36

    Kim:

    Hoi Claire,

    Heej wat leuk al die foto's en die piercing staat je trouwens goed, helemaal niet vreemd.
    En leuk jij dat in dat aappie pakkie....haha.
    Heel veel plezier en suc6 in het hoog seizoen en wacht op de volgende foto's.

    Dikke kus kim!!!

  • 13 Juli 2007 - 10:37

    Mama En Papa:

    we komen eraan; tot overmorgen.

  • 16 Juli 2007 - 11:18

    Femke:

    hey claire, sorry dat ik je zo lang heb laten wachten op mijn berichtje,maar heb zo weinig tijd gehad om alles te lezen. ik ben net klaar met het lezen, en zo te zien heb je het erg naar je zin! (ben best wel jaloers op je ;) met mij gaat alles goed,hier in Vught loopt alles wel goed. vervelend dat het uit is met Paul, maar zoals ik lees uit reacties van anderen is het goed zo.. ik wens je nog echt super veel succes en plezier! En naar Tarzan gaan Ben en ik ook nog heen, als we tijd hebben ;) doe je de groetjes aan je moeder, vader, en broertje van mij?? heb jullie al zoooo lang niej gesproken!! ik ga je zeker nog eens mailen, want volgens mij hebben wij erg veel bij te kletsen, het zou zonde zijn als we elkaar nooit meer spreken he.. mijn email is: femkehermens@hotmail.com maar ik zou zeker deze site in de gaten houden, ik begrijp het heel goed als je geen tijd hebt om mij te mailen.. je hebt het wel super druk natuurlijk.. nou, tot gauw weer!! kus Femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: