9 weken later... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu 9 weken later... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

9 weken later...

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

24 Juni 2007 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal..
jaja daar zit ik dan nu al 9 weken in het mooie Villeneuve de Berg, bij ons ook wel bekend als VdB. Nog een klein weekje en dan begint het hier echt, dan wordt het menis en alles waar we zolang voor geoeffend hebben mogen we in werkelijkheid brengen. Op dit moment zijn wedruk bezig met verven, ja verven van ons super mooie, nieuwe, grote, blokkendoos podium, en we zijn bezig met de kleur...ZWART!!! Niet alleen het podium is van de binnenkant zwart maar ook de mensen die het verven! Door de warmte is de ver erg dun en als je dat dan op een betonnenmuur zilt rollen schiet het alle kanten op maar toch zo hebben we wel tenminste het gevoel dat het ONS podium is! Als het allemaal goed is is het podium deze week af met het dak en al! Eindlijk een echt podium waar we op mogen spelen en repeteren, de repetities gaan erg goed, de drie musketiers was al af en de wiz en tarzan zo goed als, ik voel me helemaal gelukkig in mijn apen rol! als ik in september terug kom dan loop ik alleen maar als een aap! hihi!
Aanstaande woensdag komt de filmploeg van Camping Life hier samen met een paar gezinnen van de camping (geen idee wie) gaan ze een dagje met die mensen op stap en wordt nartuurlijk onze mooie camping ook gefilmd, dus we zijn druk met te zorgen dat alles mooi en netjes is, ook moeten we voor het programma zorgen dat het animatie team er netjes en verzorgd uitziet (zoals maarten het op het rooster had geschreven, we moeten een nette uitstraling hebben) Dus als het goed is zullen we misschien volgend voorjaar op tv te zien zijn en worden we nog beoemder dan dat we al zijn hier op de camping! ;)
Van de week hebben we als animatie team leuke foto's gemaakt ,voor in het animatie boekje voor het hoogseizoen, deze zal ik aan Maarten vragen en dan op de site zetten.
Het is echt leuk, veel kids die weg gaan komen je tekeningen brengen of lieve briefjes omdat ze het zo leuk hebben gehad, ook als luc en lily krijg je veel post, een keer in de zoveel weken maken we ook post voor luc en lily op de knutselclub gewoonweg omdat ze het zo leuk vinden.
Vandaag heb ik een lekkere vrije dag en ga zo lekker bruin worden aan het zwembad. Deze keer ben ik stom weg vergeten mijn camera en kabeltje (intussen weer gevonden) mee te nemen naar de bar, dus kan helaas geen foto's erop zetten maar ik beloof dat ik het de volgende keer zal doen!

Dank jullie allemaal voor de berichtjes, en ik wordt heus niet rebels hoor nu ik hier zit ;-p

Nog een fijne zondag!!

Liefs
Claire
xxx

  • 24 Juni 2007 - 12:51

    R.:

    Zoals altijd is Big Brother mee aan het kijken. ;-)

  • 24 Juni 2007 - 15:08

    Sanne:

    Hey claire,

    Wat leuk te horen dat het zo goed met je gaat!! Met mij gaat ook alles super. Bijna alweer op de helft van de stage. MOet er niet aan denken dat we weer naar school moeten. Wel om jouw natuurlijk weer te zien:p en al je leuke verhalen te horen. Ik kijk bijna iedere dag of je weer een berichtje geplaatst heb;):p Nou nog heel veel plezier en suc6. Tot snel.

    -xxx-
    Sanne

  • 24 Juni 2007 - 16:54

    Angelique:

    hoi meisje.
    mooi dat je het daar zo naar je zin hebt, en het daar zo mooi word:p en jij zo heerlijk bruin :p hihi
    ja voor mij is het ook nog maar een weekje voordat ik op vakantie ga.. heerlijk naar tunesië voor 8 dagen. niet lang maar wel heerlijk. maar ik moet eerst dinsdag overleven want dan krijg ik te horen of ik geslaagd ben voor mijn herexamens die ik moest doen. dus ben heel benieuwd. ik schrijf nog wel een keertje een berichtje. groetjes en kusjes uit het natte en koude nederland. angelique

  • 27 Juni 2007 - 09:51

    Ingrid:

    Heeej :D

    zo te horen heb je het erg na je zin:D! succes met je musical:D!gaat vast wel lukke;)!

    Kusjj ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 21553

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: