Thuis!! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Thuis!! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Thuis!!

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

01 Oktober 2007 | Nederland, Beuningen

Jaja, naar een vermoeidende reis van 11 uur ben ik eindelijk weer in Nederland aangekomen!! Papa en Mama zijn vrijdagmiddag aangekomen op de camping en hebben zaterdag nog een gezellig dagje gehad even weer de toerist uitgehangen, nadat ik natuurlijk de andere collega's heb uitgezwaaid.

De afgelopen week hebben we alles maar dan ook echt allews schoongemaakt, van het hokje bij het sportveld tot aan de koelkasten bij het poolhouse, wat waren die vies zeg, ik denkdat een studentenhuis er niks bij is!!

Maar goed nu is alles weer lekker school voor de volgende stagieres en werknemers van de camping.

In mijn tijd op Pommier heb ik heel veel geleerd en ervaring opgedaan, ik ben echt blij dat ik er naar toe ben gegaan en deze maanden zal ik echt niet snel vergeten.

Maarten en al mijn collega's van het animatie team dank jullie wel!!!

Liefs,
Claire