Alweer bijna 3 weken verder - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Alweer bijna 3 weken verder - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 3 weken verder

Door: Paul (via Claire)

Blijf op de hoogte en volg Claire

09 Mei 2007 | Frankrijk, Parijs

Claire is nu alweer bijna drie weekjes bezig op le Pommier, en gelukkig heeft ze het er nog steeds erg leuk. Ze mag steeds meer met de kleine kindjes werken wat ze zo graag wou. Het weer in Frankrijk is super vergeleken met de regen die wij hier nu hebben :-P.

Vandaag zijn ze bezig geweest voor hun nieuwe musical waarin Claire zal acteren. Ze gaan namelijk de Drie Musketiers spelen. Ze heeft niet echt een (grote) rol, maar dit betekent wel dat ze een belangrijke rol zal krijgen in The Wiz of Tarzan.

Verder is het nog maar één weekje wachten en dan ga ik samen met de ouders van Claire en Shaun naar le Pommier om te zien dat het goed gaat met Claire. Ik zal daar foto's maken en de foto's op deze site zetten. Ook de foto's van Claire kan ik dan meteen meenemen zodat iedereen net wat meer kan zien van het werk dat ze daar doen.

Als laatste heb ik bij de foto's een foto geplaatst van Claire met haar Gala-kleren voor de musical van Tarzan. Ik vond t zo mooi staan dat ik ze er wel op moest zetten.

Vanaf ongeveer half mei-eind mei kan Claire op internet en kan ze mijn taak overnemen :-).

Ongeveer maandag over 2 weken zullen er foto's opstaan tot de Camping.

Heel veel groetjes,

Claire en Paul

  • 10 Mei 2007 - 09:40

    Mama En Papa:

    Hoi Claire,
    nog een weekje en dan zijn we er!!
    kusjes van papa en mama

  • 10 Mei 2007 - 11:53

    Jo-Anne:

    He Meid!

    Ik heb van de week lekker met je ouders staan babbelen en heb ook je franse telefoonnummer gekregen! Ik ga je zeker bellen! Had het al een keer gedaan maar kreeg een franse voicemail waar ik niks van snap dus ja ;) Ik hoor dat je het super naar de zin hebt. Ben echt blij voor je. Bij de gamma is het nog dezelfde rotzooi. Word wel mooi! Ik kom snel met Twan jou kant op.

    Kusje Jo-Anne

  • 12 Mei 2007 - 17:25

    Ingrid :

    heej:D.. kben blij dat je het naar je zin hebt:D!! En leuke foto's;)!.. ik blijf je verhaaltjs lezee;)!
    veel plezier nog:D!!

    xxx ingrid

  • 15 Mei 2007 - 14:17

    Kimmie:

    Hoi claire,

    Wanneer stuur je, je franse telefoonnummer nou!!!
    Ik wil ook ff zeggen dat ik gezakt ben voo me theorie examen, ik had er negen fout, maar ik was echt zo zenuwachtig....was echt niet gezond.
    En bij het theorie weekend die ik had gehad was ik steeds geslaagd.
    Stom he!!!

    Ik mis je wel hoor maar ik ben blij voor je dat je het super naar je zin hebt.
    Ik denk wel aan je hoor.

    En leuk voor je dat Paul,broertje en papa en mama zo komen.

    Dikke Kus Kim
    Veel plezier!!!!!

  • 15 Mei 2007 - 16:18

    Paul:

    Hey meissie,

    Tot zo!!!

    Groetjes en Kusjes uit Puiflijk en Beuningen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 21638

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: