Eerste dagen en Info - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Eerste dagen en Info - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Eerste dagen en Info

Door: Paul (via Claire)

Blijf op de hoogte en volg Claire

22 April 2007 | Frankrijk, Parijs

Na een hele tijd was het zo ver. We hebben Claire op 20 April weggebracht naar Brussel waar ze haar weg met de TGV en de bus zal vervolgen.De TGV vertrok om 10.28uur. Het afscheid was wel even moeilijk, maar de reis was gelukkig heel goed verlopen en rond 4 uur was ze op de camping, waar ze haar collega's ontmoette en lekker kon barbequen.

De reden dat ik een berichtje typ is om te zeggen dat het goed gaat met Claire en dat ze het heel leuk vind samen met haar nieuwe collega's. Ze slaapt samen met Linda op een 2 persoonskamer welke goed bevalt. Vanaf de tweede week van mei kan ze ook op internet via de laptop van Linda, maar voorlopig zal ik wat berichtjes zetten over hoe het met haar gaat. Claire geeft t namelijk door en ik typ :-P.

Vandaag hebben ze op de Camping schoongemaakt en klusjes gedaan. Dit omdat de camping over een week opengaat.

Vanaf morgen zal Claire gaan trainen voor het personage die ze zal gaan spelen op de Camping. Namelijk Lilly. Lilly is een personage die samen met haar maatje Luc de kinderen zal gaan vermaken.

Nog maar drieenhallve week en dan ga ik samen met Shaun en Claire haar ouders naar Villeneuve du Berg om te zien of Lilly het goed doet :-P.

Heel veel groetjes en Liefs namens Claire en mij,

Paul

  • 22 April 2007 - 15:49

    Monique:

    Heey meis,

    mooi dat het bevalt tot nu toe :)
    En met je personage komt het helemaal goed! Ben benieuwd naar de foto's.

    Heel veel plezier en ik spreek je binnekort!!!

    Kusjes,
    Monique

  • 22 April 2007 - 16:21

    Lisette:

    Heee!!
    Fijn om te horen dat alles goed met je gaat!!:D
    Heel veel plezier met t trainen voor lilly!
    Liefs, Lisette

  • 22 April 2007 - 17:46

    Jo-Anne:

    He meid!

    Super te horen dat je reis is goed gegaan. Lief dat Paul ons op de hoogte houdt!
    Bij de Gamma is het even wat minder. JP Zit overspannen thuis. Maar ik mail je er wel meer over van de week!

    Kus Jo-Anne

  • 22 April 2007 - 17:53

    Kim:

    Hoi Claire,

    Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    Nu nog een weekje wachten en dan gaat het echte werk gebeuren he.
    Nog veel succes met het trainen voor je Lilly personage, maar dat zal wel leuk worden.

    Ik ben benieuwd naar al je berichtjes en foto's.
    Heel veel plezier!!!!

    Dikke Kus, Kimmie!

  • 22 April 2007 - 18:17

    Bianca-Rene En Kids:

    Goed om te horen en te lezen dat alles goed is gegaan.
    Toevallig..we hebben het er nog over gehad luc en lilly.. Nou één ding is zeker..je krijgt het druk maar het is heel dankbaar om dat stukje animatie te doen. Tenminste toen wij er waren was het heel leuk om te zien. Meaghan en Colin waren er helemaal weg van. Heel veel succes en je hoort heel snel weer van ons.

    Dikke kus uit Zeeland!!

  • 23 April 2007 - 12:32

    Van Femke:

    heyy claire!!!
    leuk om dit te lezen joh.. fijn dat het je bevalt, en ik hou de site in de gaten!! xxx femke

  • 23 April 2007 - 15:10

    Sanne:

    Ha die Claire,

    Super dat je het naar je zin hebt. Coowl man dat je al een personage kan gaan spelen!!! Ik ben vandaag ook weer begonnen, t was kei lachuh, rlaxte mensen. Laat je me je franse nummer nog ff weten???

    -xxx-
    Sanne

  • 27 April 2007 - 18:21

    Mama En Papa:

    Hé Claire,

    de eerste week zit er nu op en we merken toch wel, dat je weg bent! Van de ene kant is het een stuk rustiger :-) , maar we missen je wel.
    We zijn wel erg blij, dat het allemaal goed gaat; in elk sms-je en telefoontje komt minstens 1 keer het woord "super" voor en dat zegt ons genoeg.
    Over 2 1/2 week kunnen we zelf zien hoe het met Lilly gaat.
    Tot gauw.
    Groetjes en kusjes van mama en papa

  • 28 April 2007 - 13:51

    Manon:

    Hee wijffie!
    Hoe is het met jou daar in France? Met mij hier alles prima! Ik vlieg zondagnacht naar Lanzarote, WOEHOE! Heb er echt zin in nu, wil nu de realistische wereld ontdekken qua werk. Ik hoop dat jij het naar je zin hebt daar!

    I Miss You!!

    Much Love,
    Manon xx

  • 05 Mei 2007 - 18:36

    Ingrid:

    Heej:D,

    Leuk joh die personages:D!..gaat jou helemaal lukkee;)... heel veel plezier:D

    xxxj ingrid

  • 07 Mei 2007 - 20:47

    Kim (gamma):

    heeey meisje,

    wat leuk dat het je goed bevalt daar ik ook dat je nog veel zult beleven tot nu toe heb je het wel naar je siin sie ik heel heel veel plezier nog daar!
    we missen je enorm allemaal!:D

    kusjuh kim! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 21637

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: