Primere musical Tarzan - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Primere musical Tarzan - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Primere musical Tarzan

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

16 April 2007 | Nederland, Beuningen

Jaja een tijdje geleden deed ik mee aan een wedstrijdje en won toen 2 primere kaartjes voor de musical Tarzan en een overnachting in het Kurhaus, nu was het dan zover, 1 dagje voor me verjaardag mochten we dan echt.
Paul en ik erg vroeg (10uur op een zondag is best vroeg) vertrokken vanuit Beuningen naar Scheveningen de reis ging goed al was het toch best warm, gelukkig nog geen files totdat we in Scheveningen zelf aankwamen en dat we 1,5uur stil stonden omdat natuurlijk iedereen naar het strand ging. Ein-de-lijk die hete auto uit, wat een opluchting!!! Wij onszelf ingecheckt in het Kurhaus wel leuk hoor alles zo chique en netjes maar nooit iets waar ik in zou willen werken, ma goed zo ieder zijn ding. Wij opzoek naar de kamer die was eigenlijk wel makkelijk te vinden, we hadden een mindervalide kamer dus ook extra ruimte! Zo nu even snel ergens wat eten anders komen we niet optijd!
klaar met eten, snel douchen en omkleden, paul heel schattig in zijn zwarte pak en ik had een lief zwart jurkje aan met witte stippeltjes. Zo nu zijn we klaar voor het grote spectakel! Wij in onze mooie outfits naar het Circus Theater, over straat werden we aangekeken, ja vind je het gek wie gaat er met 25 graden opgedoft door de straat lopen, en ja misschien dachten die mensen wel dat we heel beroemd waren en wilde ze wel met ons op de foto, helaas was dat niet zo was wel leuk geweest als iemand echt dat dat we bekend waren.

Over de rode loper lopen is toch wel een hele belevenis, al die mensen die een glimp willen opvangen van de 'Sterren' en de grote telelenzen kwamen ons wel tegemoed.
Binnen kregen we een hapje en een drankje aangeboden en toen werden we vriendelijk verzocht om naar de zaal te gaan, waar de voorstelling begon.

De voorstelling was zo onwijs mooi, we zaten ongeveer op de 4de rij van voren dus konden alles heel mooi zien. De apen kwamen overal te voorschijn en vlogen letterlijk een paar cm boven je hoofd langs met liaanen.

Later na de voorstelling waren we ook uitgenodigd voor de after party waar de bekende mensen ook waren. We hebben zo veel BN'ers gezien dan ik ze niet meer allemaal kan opschrijven. Na de show en after party zijn we weer terug gegaan naar onze kamer want zo'n dag is echt vermoeiend en vooral met het warme weer.

Een nacht in het kurhaus was echt heel leuk en een echte belevenis, eigenlijk was de hele verblijf in scheveningen super!

De paar foto's die we hebben gemaakt zal ik er zo snel mogelijk op zetten.

Nog 4 nachtjes slapen en dan is het zover dan ga ik op reis.

Lieve mensen dankjewel voor jullie berichtjes en ik zal ze blijven lezen als ik in Frankrijk zit!!


Liefs
Claire

  • 16 April 2007 - 12:15

    Paul:

    Heey meis,
    zekers was t wel leuk in Scheveningen. En t viel toch wel mee met wachten daarzo :-P. T was helemaal niet zo warm toch? Heb net de foto's gekeken en die zijn best wel goed gelukt, zelfs die op men telefoon en die van Chantal :-p en Ron. Heb t nu echt heel druk met men les (denk ik ofzo). Ik ben kwart voor 5 uit, maar dan moet ik nog ff wat dingen regelen :-P.

    Gelukkig zie k je vanaaf weer ffkes op je verjaardag. En dan krijg je je kadootjes!! Ik ben heel goed in lang zal ze leven draaien!! Nog maar een paar daagjes maar we gaan ze zeker leuk maken.

    Heel veel kusjes Je Tarzan,

    AAAAAHHHHIIIIAAAAA!!!!
    Me Tarzan, You Jane :-P

  • 16 April 2007 - 17:01

    Jo-Anne :

    Lieffie!

    Ik had gister nog aan je gedacht en je even gesmst! Daar ga je dan, bijna naar France het avontuur tegemoet. Twan en ik komen je opzoeken! Ik zie je al kei hard lachen!! ;)

    Heel veel liefs
    Zal je missen meissie!
    Jo-Anne

  • 18 April 2007 - 15:50

    Manoone:

    hee schatje!
    Thanks voor je berichtje! Ik wens jou super veel succes en plezier! ik spreek je snel, wijffie!

    Love you!

    xxx

  • 19 April 2007 - 15:45

    Ingrid:

    heej clairee:D Heel veel plezier in frankrijk:D..

    Kusjj Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beuningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 21550

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: