(Afscheids) Feestje - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu (Afscheids) Feestje - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

(Afscheids) Feestje

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

08 April 2007 | Nederland, Beuningen

Zondag, 1ste paasdag, super mooi weer, Beuningen.

Zoals elke jaar vieren Shaun en ik onze verjaardag, zo ook dit jaar, ma dit jaar vierden we ook een klein afscheidsfeestje voor mij…heel erg gezellig!! (Bijna) de hele familie was er en natuurlijk ook vrienden en kennissen. Nu het weer thuis lekker is opgeruimd en iedereen gedag heb gezegd wordt het menis, nu ga ik echt weg. Tochkan ik het nog niet echt beseffen dat ik weg ga kan ik pas denk ik als ik eenmaal volgende week me koffer(‘s) ga inpakken en als ik op de trein zit en dan echt niet meer terug kan!

Eindelijk heb ik een jurk gevonden voor de primere van Tarzan!! Nu nog de accessoires zoals schoentjes en een mooie ketting. Jaja als we nu naar de primere zijn geweest is het nog mijn echte verjaardag en dan word het menis!

Mensjes, ik ga jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden als ik in France ben.

Liefs,
Claire
xxx

  • 08 April 2007 - 20:02

    Bianca:

    Hallo,

    Zo we zijn weer thuis.. Het was weer bere gezellig bij jullie (hoe kan het ook anders)Wat een leuke foto van jou en paul (als meaghan wil kan ze het wel:))
    Wel je hoort nog van ons voordat je vertrekt naar het zuiden.

    Dikke kus

    Bianca

  • 08 April 2007 - 20:24

    Paul:

    Hey Lieverd,
    vandaag was kei leuk. En vooral nu ik sinds een paar minuutjes een neefje heb, Jens.Meaghan kan echt goed foto's maken :-P. Echt leuk, die met die lijst ook.

    Heel veel kusjes je Vriendje,
    HVJ

  • 09 April 2007 - 09:28

    Sanne:

    Hey claire,

    Jaja, voor jouw komt t steeds dichterbij. Maar je gaat wel t super mooie weer en land tegemoed. Ik vond het super jammer dat ik er gister niet bij kon zijn. Maar dat maken we nog wel een keertje goed. Voor je wegggaat, zal ik je nog wel even bellen, en ff ook mijn verhaal vertellen over stage;) Maar geniet nog maar even van je vrije dagen thuis. En heel veel plezier bij Tarzan.

    -xxx-Sanne

  • 13 April 2007 - 10:17

    Mel:

    Heej claire !! idd nog heeel ff en ik zit al in het vliegtuig naar Spanje...
    Spannend!! Jij ook egt heeel veel plezier in Frankrijk.. en alvast gefeliciteerd;) voor als ik het miss vergeet !.. DOegg xx mel P.s. Ik hou je in de gate via de site !;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beuningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 21523

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: