(Afscheids) Feestje - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu (Afscheids) Feestje - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

(Afscheids) Feestje

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

08 April 2007 | Nederland, Beuningen

Zondag, 1ste paasdag, super mooi weer, Beuningen.

Zoals elke jaar vieren Shaun en ik onze verjaardag, zo ook dit jaar, ma dit jaar vierden we ook een klein afscheidsfeestje voor mij…heel erg gezellig!! (Bijna) de hele familie was er en natuurlijk ook vrienden en kennissen. Nu het weer thuis lekker is opgeruimd en iedereen gedag heb gezegd wordt het menis, nu ga ik echt weg. Tochkan ik het nog niet echt beseffen dat ik weg ga kan ik pas denk ik als ik eenmaal volgende week me koffer(‘s) ga inpakken en als ik op de trein zit en dan echt niet meer terug kan!

Eindelijk heb ik een jurk gevonden voor de primere van Tarzan!! Nu nog de accessoires zoals schoentjes en een mooie ketting. Jaja als we nu naar de primere zijn geweest is het nog mijn echte verjaardag en dan word het menis!

Mensjes, ik ga jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden als ik in France ben.

Liefs,
Claire
xxx

• 08 April 2007 - 20:02

Bianca:

Hallo,

Zo we zijn weer thuis.. Het was weer bere gezellig bij jullie (hoe kan het ook anders)Wat een leuke foto van jou en paul (als meaghan wil kan ze het wel:))
    Wel je hoort nog van ons voordat je vertrekt naar het zuiden.

Dikke kus

Bianca

• 08 April 2007 - 20:24

Paul:

Hey Lieverd,
    vandaag was kei leuk. En vooral nu ik sinds een paar minuutjes een neefje heb, Jens.Meaghan kan echt goed foto's maken :-P. Echt leuk, die met die lijst ook.

Heel veel kusjes je Vriendje,
    HVJ

• 09 April 2007 - 09:28

Sanne:

Hey claire,

Jaja, voor jouw komt t steeds dichterbij. Maar je gaat wel t super mooie weer en land tegemoed. Ik vond het super jammer dat ik er gister niet bij kon zijn. Maar dat maken we nog wel een keertje goed. Voor je wegggaat, zal ik je nog wel even bellen, en ff ook mijn verhaal vertellen over stage;) Maar geniet nog maar even van je vrije dagen thuis. En heel veel plezier bij Tarzan.

-xxx-Sanne

• 13 April 2007 - 10:17

Mel:

Heej claire !! idd nog heeel ff en ik zit al in het vliegtuig naar Spanje...
    Spannend!! Jij ook egt heeel veel plezier in Frankrijk.. en alvast gefeliciteerd;) voor als ik het miss vergeet !.. DOegg xx mel P.s. Ik hou je in de gate via de site !;)