Nu wordt het echt! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Nu wordt het echt! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Nu wordt het echt!

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

09 Maart 2007 | Nederland, Beuningen

Jaja naar een paar weken er tegen aan te hikken en te kijken waar ik ze allemaal kon bestellen heb ik net toch echt mijn ticket geboekt naar Frankrijk!! Ik vertrek helemaal alleen vanaf Brussel op 20 April (Shauns verjaardag, sorry broertje!!) om 10.28 uur. Ik heb al geregeld dat mijn ouders me wegbrengen en natuurlijk denk ik dat Paul ook wel mee zal gaan. Wel spannend hoor...zo maar je vriendje, ouders, broertje en vriendinnen achterlaten voor 5 maanden.

Nu nog even 2 mondelingen toetsjes maken en dan zijn we voorlopig klaar met school!

Nou tegen die tijd zal ik nog een berichtje plaatsen.

Liefs,
Claire
xxx

  • 12 Maart 2007 - 16:55

    Sanne:

    Hey claire,

    T komt idd steeds dichterbij. Maar komt helemaal goed. Jij lkkr in Zuid-Frankrijk, en ik hier in Nederland. Ga het gezellige gegiebel in de klas enz wel misse. Mjah na stage make we t wel goed;)

    Kusz Sanne

  • 12 Maart 2007 - 19:45

    Paul:

    Hey meis,

    Gelukkig is nu alles goed geregeld zodat het niet meer mis kan gaan, ik weet zeker dat het een hele leuke tijd voor jou gaat worden.

    Kusjes je Vriendje

  • 13 Maart 2007 - 21:02

    Jo-Anne:

    Ik ben dan ook jarig hooooooor :P

    Kusje

  • 15 Maart 2007 - 12:58

    Marlou:

    Heey Claire!! Heel veel plezier en succes op stage!!

    Xx Marlou

  • 16 Maart 2007 - 10:32

    Stefanie:

    Heej Claire,, ik ga je ff heel veel plezier wensen op je stage,, en ik hou je waarbenjij in de gaten.. :p laat ook n keer berigje agter op stefanienogarede.waarbenjj.nu

  • 20 Maart 2007 - 15:20

    Monique:

    ha claire,,

    jaja het wordt nu zeker spannend.
    ik heb vandaag te horen gekregen dat ik zaterdsag al mag gaan. is zeker wel snel maarja dan ben ik ook vroeg terug he

    we houden contact via de site's want is wel leuk om zo een betje van iedereen bij te houden wat ze doen.

    toedels xx

  • 21 Maart 2007 - 12:54

    Erwin:

    Heey:)

    Ja jij ook veel plezier in France... komt zkr goed dat weet ik zkr... Ik heb echt super zin in stage..:)

    kzie je nog wel keer op school!

    kzal je zkr volgen op je site.

    kus Erwin

    erwinstroecken@hotmail.com

  • 21 Maart 2007 - 12:56

    Erwin:

    hahhahahah oeps... verkeerde adres getypt...

    erwinstroecken.waarbenjij.nu

  • 22 Maart 2007 - 13:44

    Nynke:

    Heej claire,
    Alvst heel veel plezier op stage! Gaat vast goed komen en de treinreis ook! Ik zal aan je denken als het hier slecht weer is en jij lekker in de zon loopt :).. Maar het zal hier ook vast wel leuk worden! NOu ik spreek je sowieso vrijdag nog op school. Tot dan! kus

  • 23 Maart 2007 - 15:30

    Manoone:

    Hee Gekk Wijffie!
    Ik ga jou zeker missen! Jammer zeg dat we niet iets dichter bij elkaar zitten, konden we elkaar nog eens opzoeken ;) Maar goed we gaan beide een leuke tijd tegemoet :D Jij in France en ik op Lanzarote :)
    Ik ga wel je site in de gaten houden hoor, ik heb er ook 1tje maar die weet je vast wel ;)

    Ben je 30 maart nog op school? Ikke wel dus maybe zie ik je daar nog wel :D

    Liefs, Manonn.. xx

  • 24 Maart 2007 - 14:35

    Kim:

    Hoi Claire, ik ben blij dat alles nu goed geregeld is, want het is toch wel een hele grote stap die je gaat ondernemen.
    Ik zal je zeker gaan missen, maar voordat je weg gaat, gaan we nog lekker samen uit eten en naar de bios.
    En natuurlijk nog je verjaardag niet te vergeten.
    Ik weet zeker dat je het naar je zin zult krijgen daar in Frankrijk.

    Dikke Kus Kim!!!

  • 26 Maart 2007 - 07:45

    Paul:

    Hey dinnutjuh,

    Was echt super gister in t Sanadome en saampjes eten.We maken der nog een hele leuke tijd van deze weken. En daarna mag je lekker lang op een zonnige (werk)vakantie :-P. Na ja, xie je morgen in ieder geval weer.

    Kusjes HVJ
    je vriendje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beuningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 21552

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: