Eerste dagen - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

28 April 2009 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Dag allemaal!
Hier een klein berichtje vanaf de receptie van Camping Le Pommier!
Op het moment is het erg rustig hier en heb ik dus even tijd om jullie op de hoogte te houden. Na een goede reis van 9.5 uur ben ik eindelijk aangekomen op de camping en het voelde weer een beetje als thuis komen. De reis duurde zolang omdat ik vanaf Brussel Charleroi ben gevlogen en dat is dan toch 3 uur rijden vanaf Beuningen, maar ja ik heb het gered, de vlucht was een beetje hobbelig vanwege de turbulentie die we hadden maar misschien kwam dat ook wel door de piloot want toen we geland waren zei hij vrolijk door de intercom ‘Welkom in Montpellier!’ Helemaal niet! We zijn gewoon geland op Marseille! Haha! Toen we op de camping aankwamen heeft Tim mij onze geweldige mobile laten zien en wilde we even op bezoek bij Sander maar die zat niet in zijn trailer. Dus maar vroeg naar bed want de volgende dag mocht ik al beginnen op de receptie.

’s Ochtends om 9.30 uur aangekomen te zijn bij de receptie kreeg ik te horen dat er 140(!!!!) aankomsten waren die dag en ik wist natuurlijk nog niets!! Waar ik wel een voordeel mee heb gehad is dat ik al veel van de omgeving en de camping zelf wist dus dat ik mij kon concentreren op het in-check gedeelte. Na een paar keer met Judith en Alizee meegekeken te hebben lukte het vrij aardig en nu gaat het helemaal perfect! Het werk op de receptie valt mij echt 100% mee en heb het erg naar mijn zin! Ik leer hier steeds meer Frans door Alizee (onze franse/duitse collega) maar ga er nog niet vanuit dat ik het vloeiend kan spreken hoor als ik terug kom en al helemaal niet na deze week! Haha! De afgelopen dagen zijn er niet zo veel aankomsten meer als de eerste dag maar nu komen er steeds wat meer mensen binnen die niet hebben gereserveerd en toch een paar dagen bij ons op de camping willen staan, en dat is natuurlijk geen probleem want er zijn nog genoeg campingplekken beschikbaar!

Gister ben ik voor het eerst even bij het nieuwe zwembad gaan kijken en dat is echt onwijs mooi geworden! Heel ruim en een enorm piratenschip midden in! Wat ik ook gister pas zag is dat er van 7 campingplekken de helft van is weggespoeld door de storm van vorig jaar en door de bouw van het nieuwe zwembad zijn ze er nog niet aan toe gekomen om deze plekken te herstellen. Maar dat komt voor het hoogseizoen wel af.

Nou er staan weer wat mensen aan de receptie dus die ga ik maar even helpen!

Ik laat snel weer een berichtje achter.

Liefs
Claire

  • 28 April 2009 - 17:27

    Mama En Papa:

    En dan te bedenken, dat Frans altijd al je favoriete taal is geweest!!! ;-) Goed te horen, dat je het naar je zin hebt. helaas krijgen we het niet voor elkaar om nu nog langs te komen met het nieuwe vakantie-vehikel, maar dat maken we deze zomer weer goed. Tot volgende week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 21636

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: