Frankrijk! - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Frankrijk! - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Frankrijk!

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

26 Juni 2009 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Dag lieve allemaal!

Hier een berichtje uit het Zonnige Zuid Frankrijk! :D Nouja op dit moment is het een beetje bewolkt aan het worden en ik hoorde net weer een paar flinke onweer klappen! :S Gister avond heeft het ook een hele tijd gespookt met onweer en onwijs harde regen/stort buien! Nou ja ik zal jullie bijna vergeten te vertellen hoe mijn reis is verlopen, nou ja het is natuurlijk niet de eerste keer dat ik vanaf Eindhoven naar Marseille ben gevlogen (2 jaar geleden met papa’s verjaardag :P) maar dit keer ging ik gezellig met Judith mee. We hadden afgesproken op het vliegveld, ik zou er eerder zijn omdat papa mij weg zou brengen en hij moest natuurlijk wel weer op tijd op zijn werk zijn dus ik zat om 7uur al op Eindhoven Airport (terwijl we pas om 9u zouden vliegen haha:P) maar ja die tijd ben ik ook wel doorgekomen. Judith kwam wat later aan en hebben we nog even wat gedronken in zo’n restaurantje met uitzicht op de landingsbaan! Dat was wel erg leuk. WE hadden de tijd niet echt in de gaten omdat we zo aan het kletsen waren dat we hoorde dat onze vlucht door de douane moest, dus wij daarheen, en druk dat het was! Niet normaal! Haha! Maar ja toen we dus door de douane waren moesten we gelijk in de rij staan om te boarden en als je bij Ryanair achteraan staat heb je dus geen mooie plaatsen in het vliegtuig (je krijgt bij hun geen stoel aangewezen) dus helaas konden we En niet bij het raam zitten EN niet bij elkaar, maar ja de vlucht duurt maar 1.5 uur! Toen we aankwamen in Marseille waaide we bijna van de trap af omdat het zo onwijs hard waaide, en ik moest echt mijn koffer beet houden daarna omdat hij anders gewoon omwaaide maar goed. We zijn met de shuttelbus naar de parking gebracht en zijn we met de auto naar de Camping gereden! Wel weer leuk om terug te zijn!
Ik heb er nu bijna weer 4 dagen opzitten op de receptie en het voelt weer als vanouds! Haha! ) Alles gaat weer redelijk goed, ik moet sommige dingen nog wel even na vragen maar dat wordt steeds minder.

Gister avond was een Duitse avond georganisseerd en Petra (eigenaar) was al een paar dagen bezig met een ‘varken aan het spit’ te regelen voor de avond, eindelijk was het gelukt en de jongens (hans en miquel) gingen hem ophalen, hij zou 85kilo! wegen. Toen ze bij de slager aankwamen kwamen ze erachter dat de slager het verkeerd begrepen had en hem door had gezaagd! Van kop tot staart om het zo maar te zeggen, dus ja toen hadden we 2 halve varkens! Als een gek is Petra aan het bellen gegaan om te kijken of ze nog iets anders kon regelen want zo’n beest moet toch wel 6uur braden! Maar tevergeefs, nergens kon ze iets vinden, dus chef heeft besloten om de ene helft in te vriezen (hij was eigenlijk toch te groot) en de andere helft te braden, dus we hadden een ‘half varken aan het spit’! haha! De avond begon verder heel leuk, iedereen was lekker aan het eten en bier aan het drinken tot het begon te DRUPPELEN!! Ja echt maar een klein beetje, dus iedereen in paniek! Alles naar binnen en toen alles binnen stond was het weer droog. En nog een paar minuten later begon het te hozen!! Echt niet normaal! En niet alleen regen ook onweer en bliksem! Dus iedereen in de bar gepropt waar eigenlijk niet genoeg ruimte was en toen kwamen Luc en Lily ook nog eens binnen hun verhaaltje vertellen! Nou ja het was wel een erg gezellige avond maar toen iedereen klaar was met eten was iedereen ook gelijk weg. Dus het was een korte maar krachtige avond. Eigenlijk zou het animatieteam gister ook dun disney show geven maar door de regen ging deze niet door, nu wordt het vanavond gegeven en vanavond zou eigenlijk Joseph gespeeld worden en die wordt verplaatst naar zondag, zo blijven we schuiven met de shows haha!
Blijkbaar is het in Frankrijk de normaalste zaak van de wereld dat als je ergens werkt dat je een medischekeuring krijgt. Nu dus ook op Le Pommier! Vandaag kwam de dokter voor de eerste helft van het personeel. En over een paar weken ben ik aan de beurd met de andere helft van het personeel, dus ik ben benieuwd of hij gaat zeggen dat ik een enge ziekte heb ofzo, haha! Nee ze gaan je bloeddruk meten en je hartslag enzo en sommige moeten in een potje plassen. BLEH!! Ach ja zo maak je dat ook weer een keer mee! Haha!!

Morgen komt de mama en zusje van Tim een weekje op bezoek en Tim en ik zijn maandag en woensdag allebei vrij dus dat wordt wel gezellig. Woensdag gaan we waarschijnlijk canyoningen en verder gezellig rustig aan doen.

Vanochtend hoorde we van Alizee (collega) dat Micheal Jackson was overleden, wij alemaal in shock en wilde het niet geloven! maar helaas. Jammer voor de mensen die een kaartje voor Londen gekocht hadden. Als jullie meer nieuws hebben laat het dan weten!

Ik zal jullie snel weer een keer op de hoogte houden!

Liefs
Claire
XXX

  • 26 Juni 2009 - 16:12

    Martine:

    claire!!

    fijn dat je het zo leuk hebt. ik mis je.... :(
    maar ja ik heb voetballers :P spreek je snel.

    kussies

  • 26 Juni 2009 - 20:41

    Jessica:

    Lieve Claire!
    Het is als vanouds om je berichtjes te lezen! Jammer dat ik mijn blogs op mijn waarbenjij niet meer kan bijhouden nu.. Zit niet meer gezellig bij jou op pommier!!

    Geniet ervan meis en hou me op de hoogte!!

    Kus voor jou en Tim!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 21635

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: