Geslaagd en weer terug naar Pommier - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Geslaagd en weer terug naar Pommier - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Geslaagd en weer terug naar Pommier

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

16 Juni 2009 | Nederland, Beuningen

Dag lieve allemaal!

Jullie lezen het idd goed, Claire is GESLAAGD voor haar Recreatie opleiding en is helemaal blij ermee!! haha! Gister heb ik mijn laatste presentatie gehad over mijn ondernemersplan en nog wel in het engels en alles ging super goed en heb vandaag al mijn cijfers terug gekregen en ik ben helemaal klaar! Omdat ik nu al wat vroeger heb gehoord dat ik geslaagd ben ga ik natuurlijk ook eerder weer terug naar Frankrijk. Ik vlieg maandag ochtend vanaf Eindhoven naar Marseille samen met Judith ((hoofd)receptie en woont al jaren in Frankrijk) en rijden dan met de auto terug naar de camping en mag dan dinsdag alweer beginnen met werken.
Morgen moet ik nog 1 dagje op Bilderberg werken en dan zit het daar er ook op. Ik ben nu alweer druk met allerlei spullen aan te schaffen die ik nog nodig heb en dan ga ik zaterdag samen met mama mijn koffer inpakken. Omdat je bij ryanair maar 15!! kg bagage mee mag nemen en ik natuurlijk veel meer heb breng ik zondag een sporttas met spullen naar de mama van tim, zij en zijn zusje komen de 27ste naar Pommier en nemen dan mij overige zooi mee! haha! Alvast heel erg bedankt Marijke!!

Zodra ik weer opgestart ben op de receptie zal ik weer een berichtje sturen!

En ook zit ik er nog niet ik vind het altijd erg leuk om poste, kaarten, tekeningen, schilderijen en knutsels te krijgen!! hihi!!

Liefs
Claire

  • 16 Juni 2009 - 13:14

    Marijke:

    YEAH!!!! GESLAAGD...Gefeliciteerd meid.....nu eindelijk terug naar de camping....Ik wens je daar een hele mooie tijd samen met Tim..Gizmo en Diesel hahah..
    En geen dank hoor we nemen je zooi wel mee..ahaha
    Ik verheug op de 27ste maar eerst zie ik jou zondag..Tot dan...
    Liefs Marijke

  • 16 Juni 2009 - 15:55

    Mel:

    Haay claire.!
    Heeel veel plezierr in frankrijk..=D kom je wel terug voor de uitreiking..? wel togg! tot dan, en have fun daar. Kussj x

  • 16 Juni 2009 - 19:53

    Lies:

    Heee meid!
    Gefeliciteerd!! heel veel succes en geluk in frankrijk en ik zie je op t uitje & diploma uitreiking!
    liefs, Lisette

  • 16 Juni 2009 - 20:39

    Mama En Papa:

    Nog een keer van harte gefeliciteerd! Hardstikke leuk, dat je in één keer alles hebt gehaald :-)); jammer, dat je nu al zo snel weer weggaat :-((.
    Veel plezier en succes in Frankrijk.

  • 18 Juni 2009 - 13:14

    Kimmie:

    Heej Clairtje

    Van harte gefeliciteerd meid dat je geslaagd bent...helemaal super :-)
    Ik wens je weer een hele leuke tijd toe in Frankrijk :-)

    Dikke Kus

  • 18 Juni 2009 - 15:10

    Nynke!:

    Heej Claire!

    Nogmaals van gefeliciteerd!!! Nu lekker snel naar Frankrijk! Heel veel plezier daar en tot de 13 juli!

    Liefs

  • 22 Juni 2009 - 19:18

    Claire:

    Joooooo naamgenoot,
    doe judith en petra enzo de groetjes van mij, en niet te vergeten guust ook;)
    heel veel plezier ben wel jaloers op je!
    groetjes klerr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beuningen

Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 21636

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: