Laatste bericht..... - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Laatste bericht..... - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Laatste bericht.....

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

04 Mei 2009 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Dag allemaal,

Nu alweer het laatste berichtje vanaf de receptie op Camping Le Pommier voor voorlopig. Morgen rond deze tijd (16.50) zit ik weer bijna in Beuningen.
De laatste paar dagen ben ik voor al druk geweest met het uitchecken van de gasten die ook weer richting het koude Nederland gingen. En afgelopen vrijdag is een nieuwe receptioniste begonnen die hier stage komt lopen, Marinte. Ze had in het begin wat moeite met heimwee maar dat is nu helemaal over. Ik heb haar geprobeerd vanalles te leren over het werk op de receptie hier op de camping maar omdat ik het ook allemaal maar net ken is dat erg lastig, ik heb haar wel veel kunnen helpen met dingen over de camping en over de omgeving hier zodat zij dat ook weer goed kan overbrengen op de gasten. Afgelopen donderdag waren Tim en ik en net voor de lunch belde papa mij op met het nieuws wat er in Apeldoorn was gebeurd, echt verschrikkelijk! Tijdens de lunch pauze hebben we de tv aangezet en de andere collega's op de hoogte gebracht. Na de lunch zijn we even Aubenas ingeweest om even wat boodschappen te doen en gezellig rond te lopen. En 's avonds zijn we lekker uit gaan eten in het restaurantje in het dorp. Toen we daarna na het Koninginnendag feestje in de bar wilde gaan hoorde we dat het was afgelast, en dat is natuurlijk wel te begrijpen, en hebben we met het peorsoneel dat er was even gezellig gekletst en een drankje gedaan.
Verder is het hier de afgelopen week erg mooi weer geweest, en het wordt alleen maar beter! Ja en dat nu net ik weer terug ga naar het koude Nederland. Maar ja school gaat ook verder.
Vanavond nog even al mij spullen inpakken en nog een drankje doen met Sander en Ester (Animatie) en dan vroeg slapen want het is morgen weer vroeg ochtend en we moeten hier toch echt wel om 7.30 weg zijn om optijd in het vliegtuig te zitten.
Eigenlijk heb ik verder niet heel veel meer te melden wilde alleen toch nog 1 berichtje vanuit hier schrijven. Haha! :)

Ik schrijf snel weer een verhaaltje!!

Liefs
Claire
xxx

  • 04 Mei 2009 - 15:10

    Daphne:

    Hai collega'tje van me!

    Jammer dat je weggaat, maar gelukkig kom je in juni weer terug..

    Hopen dat ik jou dan wat kan leren, haha!

    Ik wil je een hele goede reis wensen, en veel succes met je ondernemingsplan!

    Tot in juni!

    Kus

  • 04 Mei 2009 - 15:59

    Marijke:

    Hey meid...bedankt voor je leuke berictt Fijn day je een leuke tijd hebt gehad...Ik wens een gooie vlucht en we zien jou om 12:25..Een dikke kus voor Tim

    liefs Marijke XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 21633

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: