Terug naar Pommier! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Terug naar Pommier! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Terug naar Pommier!

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

23 April 2009 | Nederland, Beuningen

Dag iedereen,

Zoals veel van jullie weten ben ik bijna klaar met school en wil ik deze zomer weer iets leuks gaan doen. Een tijd geleden zijn Tim en ik aan het denken gegaan of we het leuk zouden vinden om weer naar Pommier terug te gaan om te gaan werken. Na wat mail contact met de camping zijn wij beide aangenomen, Tim als beheerder van de mobiles en chaletjes van de camping en ik op de receptie. Jullie zullen wel denken 'receptie??' ja ik wilde natuurlijk in het animatie team maar Maarten (nog steeds hoofd animatie) die kon alleen mensen gebruiken die de hele periode konden komen. En ik kan dat helaas niet, ik moet nog tot eind juni naar school toe voor mijn ondernemersplan. Maar de receptie lijkt me ook een uitdaging.
Tim is afgelopen zaterdag al vertrokken met onze 2 katjes en ik ga morgen voor 12 daagjes de mensen versterken op de receptie. Na deze 12dagen ga ik weer terug naar Nederland zodat ik weer naar school kan en als ik klaar ben dan ga ik weer terug naar Frankrijk voor het hoogseizoen.

Morgen vlieg ik vanaf Brussel naar Marseille en daar haalt Tim mij op en 5 mei vleig ik dezelfde route terug.

Via deze wbj.nu wil ik jullie weer op de hoogte gaan houden van wat we daar aan het doen zijn en wat we allemaal meemaken.
Ik zou het weer erg leuk vinden om berichtjes te krijgen en in de zomer kunnen jullie natuurlijk ook post sturen! :)

Zodra ik de gelegenheid heb om in de meivakantie weer een berichtje te schrijven doe ik dat zeker.

Liefs
Claire

ps. Rene, Bianca, Meaghan en Colin een hele fijne vakantie in de USA! En Colin val niet van de boot! :p

  • 23 April 2009 - 20:34

    Thamar:

    Hee Claire!
    Wat leuk! Doe je Tim&Sander de groetjes! Nog bedankt voor de felicitatie!
    Veel plezier en de groeten uit het Nederlandse!

  • 24 April 2009 - 09:15

    Bianca:

    Hoi,

    Heel veel plezier op Pommier. Enne bij ons gaat dat wel goed komen hoor!! :) We horen elkaar weer als wij uit USA terug zijn.
    Doe Tim de groetjes van ons.

    Groetjes,
    Bianc en de rest

  • 25 April 2009 - 20:37

    Marijke:

    Wat leuk om weer op je "oude stekje "ff terug te zijn. Veel plezier, groetjes aan Tim.
    Henk, Marijke en de meiden

  • 26 April 2009 - 08:29

    Marijke:

    Hoi Claire
    Het was fijn om te horen dat je goed bent aangekomen...Ik wens je de komende dagen heel veel plezier...Mooi weer haha..want hier giet het op het moment....Geef Tim eem dikke knuffel vam mij...en ook Gizmo en Diesel hahah..
    Selina en ik zien je de 5de...Heel veel liefs Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beuningen

Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 21635

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: