Hallo Allemaal, - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu Hallo Allemaal, - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Claire Winkel - WaarBenJij.nu

Hallo Allemaal,

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

27 Januari 2007 | Nederland, Beuningen

Zoals veel van jullie weten heb ik mijn hoop op een stageplek gevestigd op een camping in Zuid-Frankrijk en dan wel op de camping 'Le Pommier'

Nadat ik heb gesolliciteerd kreeg ik van de week een bericht dat ik was aangenomen! En daarbij het verzoek of ik op 16 februari naar Utrecht wilde komen voor een kennismakingsdag samen met de andere gelukkige die zijn aangenomen, van door heel Nederland.

Op deze site ga ik jullie steeds op de hoogte houden van mijn voorbereidingen in Nederland en natuurlijk mijn belevenissen in Frankrijk!

Zodra ik de kennismakingsdag heb gehad zal ik laten weten hoe het verder zal gaan.

Liefs,
Claire
xxx

  • 27 Januari 2007 - 20:15

    Paul:

    Hey meis,

    vind t echt heel tof dat je deze site hebt gemaakt, wist er zelf helemaal niks van :-P. Ben echt heel blij dat je je stageplek hebt en dat je 16 Februari je kennismaking hebt. En de dag daarna gaan we er lekker een weekje tussenuit. En na de premiere van Tarzan gaat jouw grote avontuur beginnen.

    Liefs,
    Paul

  • 27 Januari 2007 - 20:34

    Marrit:

    Heey Claire,

    Leuk dat je een site hebt gemaakt waar ik al je belevenissen kan bijhouden. Want ik ga je natuurlijk ontzettend missen,maar in ieder geval al veel suc6 met de voorbereidingen!

    Liefs, Marrit

  • 27 Januari 2007 - 21:05

    Jo-Anne:

    Hey meid!

    Echt super! Het gaat je helemaal lukken! Ik zal je missen op het werk. Veel plezier op je kennismakingsdag!

    Kus Jo-Anne

  • 27 Januari 2007 - 21:31

    Monique:

    Heey meis,

    echt leuk dat je een site hebt gemaakt! Kunnen we je toch nog een beetje volgen. Heel veel plezier in Frankrijk en ik zal je hier erg missen.

    Kus,
    Monique

  • 28 Januari 2007 - 09:43

    Broertje:

    hey leuk dan je zo'n site heb gemaakt wel een beetje roze maar past wel bij jou gr je broertje

  • 28 Januari 2007 - 16:32

    Joany:

    Heeeye Claire

    Vind het vet gaaf dat je bent aangenomen bij camping Le Pommier in Frankrijk :D Ik wens je alvast veel plezier!

    Groetjes Joany ^__^

  • 28 Januari 2007 - 19:30

    René-Bianca En Kids:

    Hoi Claire,

    Van Harte met je stageplaats. Je gaat er vast veel plezier hebben want het is echt een leuke camping. We komen in ieder geval nog voor je weg gaat jullie kant op.
    Dikke kus van ons allemaal
    Groetjes uit Zeeland.

  • 28 Januari 2007 - 20:22

    Sanne:

    Hey Claire,

    Echt kei leuk,dat je bent aangenomen, maar dat wist je al:P ook vind ik je site egt kei leuk.Ga hem zeker volgen als jij in Frankrijk zit en ik in Kerkdriel. Heel veel suc6 met al je voorbereidingen. Maar eerst lkkr nog paar weekjes na school.

    -xxx- Sanne

  • 29 Januari 2007 - 08:44

    Marye:

    hoihoi!

    hele leuke site! ik ga zeker je belevenissen volgen! ik hoop dat het een super stage wordt!
    maar nu nog eerst een paar weekjes naar school :)

    Groetjes Marye xxx

  • 29 Januari 2007 - 10:02

    Tim:

    Hey Claire,

    Mooi dat je aangenomen bent! Ga er wat van maken straks, en veel plezier daar. Ik zal Paul wel een beetje afleiden hoor ;-)

    xxx Tim

  • 01 Februari 2007 - 15:18

    Mellebel:

    Heeej Claire !!
    Super toff deze site, joh.. maar dat je aangenome bent is natuurlijk al helemaal top. Ik wens je een fijne tijd daarzo, en ik zal aan je denke als ik in Benidorm zit ;) Liefss xx mel!

  • 03 Februari 2007 - 18:18

    Ingrid:

    Heej claire =D heel veel plezier in Frankrijk:D!.. Kussj Ingrid

  • 06 Februari 2007 - 21:20

    Chantal & Mandy:

    Hey Claire!

    Kei leuk dat je bent aangenomen, succes volgende week bij de kennismaking in Utrecht. We zullen je site in de gaten houden, Chantal vanuit Nederland :( en Mandy vanuit Zuid-Afrika :)

    Kusjes de zusjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beuningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2007

Thuis!!

10 Augustus 2007

Eindelijk weer een berichtje!!

17 Juli 2007

Bijna 3 maandjes!!

29 Juni 2007

foto's!!!

24 Juni 2007

9 weken later...
Claire

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 21637

Voorgaande reizen:

24 April 2009 - 03 Oktober 2009

Werken op Le Pommier

20 April 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: